xa0 رفتیم و با خانواده هم رفتیم.. یک راهپیمایی که البته مقداری از اون هم ماشین پیمایی بود...گله مندیم ولی امنیت xa0کشورمون رو دست داریم. . مطمئنا اگه ضعیف بشیم داعش، اولین مهمون کوچه پس xa0کوچه های شهرمونه xa0... امروز ۲۲ بهمن بود ...