
با مجتبی پسرم رفتیم مهمانشهر افغان آباد میبد. اسماعیل هم بود. موتورشون رو گرفته بودن که زنگ زدند و رفتیم محل ولی موتور رو ظاهرا برده بودن پارکینگ. شد وقت نماز. رفتیم مسجد اونجا و نماز مغرب رو خوندیم. اربته که مهر هم نبود که روی یک تکه کاغذ نماز و مغرب رو خوندیم. اینم عکس یادگاری ...
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: مسجد,محمدصمهمانشهر,افغان,آباد, نویسنده: بازدید: 232