می گن ۳ تا صحنه غم و غصه رو از دل مب بره ...یکی آب، یکی سبزه، یکی هم چهره زیبا...یک شعر عربی هست که میگه....
ثلاثه تجلو عن القلب الحزن.....الماء والخضراء، والوجه الحسن
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 201 تاريخ: پنجشنبه 20 مهر 1396 ساعت: 3:17