عمارت مادری

خرید بک لینک

دیشب، رفتیم با دوستان خونه قدیمی شمری ها یا همون عادلی، مالِ سال ها پیش، مالِ مرحومِ حاج محمد شمری. نمدونم چقدر خرج کردن، ولی عالی درستش کردن. دیروزافتتاحیه بود، جاتون خالی، میوه ای و شیرینی.آقای فرماندار هم اومدند و کلی مهمون جور وا جور تا مدیر کل میراث فرهنگی استان و رئیس میراث شهرستانِ میبد. ما هم که قرار بود به سخنرانی یک بزرگوار تو مرکز شهر، شدیم همراه جماعت و رفتیم اونجا. یه چیزی تو مایه های هتل ملک. بعدش هم شب های لبنان و پیتزا مهمون آقای علایی.۷۵ت

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 199 تاريخ: سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 5:25

صفحه بندی