لازم نیست برای اشتغال خیلی دنبال دنگ و فنگ بدوی، یه دونه بیل و یک زمین کشاورزی معمولی و کمی آب و یک یا علی محکم....
ملتی کا آب و زمین داره، بازم گشنگی بخوره، خیلی خوشبخت نیست.... منتظر یه کار ساده ی سنتی دیگه باشید، همین زودی ها معرفی می کنم..
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 239