دیدن دوست قدیمی

خرید بک لینک

سال ها از اون حادثه میگذره! هنوز تقریبا خونه نشینه، خدا سلامتش بداره، دوست هنرمندمون(خواننده و فرهنگی) علی بمان دهقانی، گفت می آیی بریم دیدن حاج آقا

کوچکی؟ منم گفتم بریم. فردا ساعت ۱۰ صبح. رفتیم و از دور حال و احوال کرونایی کردیم و نشستیم و پذیرایی و شعر و شیرینی و خاطرات ... خداحافظی ... البته سر

کوچه دیدم آقای بوجار حسینی هم رسیدند. گفتم کجا؟ گفت دیدن آقای کوچکی ...

صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: شنبه 6 ارديبهشت 1399 ساعت: 18:48

صفحه بندی