السلام علیک یا اباعبدالله ... ع
می بردم قرار دل، چایی روضه های تو....
سالی یکی دو بار میرم تو آشپزخونه ی این هییت یه چایی می خورم و یه خسته نباشید میگم و میام بیرون. امسالم رفتم، میرزا حسن نشسته بود پای سماور و آی بریز.... . یه چایی هم به ما تعارف کرد و یکی دیگه هم خوردیم و چند تا عکس یادگاری برای گروه گرفتم و اومدم بیرون.... . البته بازم نفهمیدم راز این علاقه ی مردم به امام حسین ع را .... چایی هیئت واقعا می چسبه...
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: چای هیئت,شعر چای هیئت, نویسنده: بازدید: 259