چای هیئت

خرید بک لینک

السلام علیک یا اباعبدالله ... ع

می بردم قرار دل، چایی روضه های تو....

سالی یکی دو بار میرم تو آشپزخونه ی این هییت یه چایی می خورم و یه خسته نباشید میگم و میام بیرون. امسالم رفتم، میرزا حسن نشسته بود پای سماور و آی بریز.... . یه چایی هم به ما تعارف کرد و یکی دیگه هم خوردیم و چند تا عکس یادگاری برای گروه گرفتم و اومدم بیرون.... . البته بازم نفهمیدم راز این علاقه ی مردم به امام حسین ع را .... چایی هیئت واقعا می چسبه...



صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: چای هیئت,شعر چای هیئت, نویسنده: بازدید: 259 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 22:07

صفحه بندی