وصله کاری آسفالت هم با خود مردمه،اونم با سیمان !!

خرید بک لینک

بازم خواستید باور نکنید، نکنید. دیشب عکس گرفتم. خیابون شهید حسینی نسب (ره). یکی از عریض ترین خیابون های شهرستان میبده، کلی تصادف شده، حدود سیزده روز پیش یک کشته دادیم(مرحوم صفایی فیروزآبادی)، و از قدیمی ترین خیابون های بعد انقلابه تو شهر ما، تو مسیر تمام یا بسیاری از سرویس های کارخونه های کاشیه، مسیر دو تا از سه تا تالار عروسی شهرستانه، اینم وضع آسفالتش.... مردم خودشون با سیمان وصله کردن.... اگر شما فهمیدید بودجه شهرداری ما کجا هزینه میشه حتما یه خبری به ما هم بدید...

عکس مال تاریخ دیشبه... 2دیماه 1395 شمسی


صحبت های آقای پلیس...

ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 220 تاريخ: پنجشنبه 7 بهمن 1395 ساعت: 8:05

صفحه بندی