گاه و بیگاه با بر و بچ و دوستان دور هم جمع شدن و گپ زدن و همفکری، میتونه نتایج خوبی داشتته باشه.. حد اقلش اینه که چندتا فکر، زورش از یکی فکر بیشتره...
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: همفکری,خوبه, نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:59