شاید ربع قرن باشه که هفتگی جلسه قرآن داریم... طیف های مختلف، با تیپ های مختلف ... دوشنبه شب ... هر هفته خونه یکی... چای و قران و کمی میوه و شیرینی و گاهی در سال پذیرایی چرب تر ...
ما را در سایت صحبت های آقای پلیس دنبال میکنید
برچسب: دورهمی,گاهی,قرآن, نویسنده: بازدید: 233 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 1:59